På jobbet!

Öppnar butiken om 5 minuter. Brukar dock öppna tidigare ifall jag är färdig med allt och de är jag nu men nej, idag tänker jag inte öppna en endaste sekund tidigare. Just därför att de står och hänger en extremt knasig kille där ute, just utanför dörren, och jag blir så tjurig när dom står där och man ser på dom att dom tror att man ska vara vänlig att öppna, men vi öppnar ju inte först 09:00 egentligen. Idioter. Så jag smög in på kontoret och skrev av mig lite, ganska skönt. Men nu är de bara tre minuter kvar, ska göra nycklarna redo och snart släppa in denna ivriga kund. På återseende, kram.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emma

Whatever happens, just keep going. The best for us all.

RSS 2.0